ZUAKASIUNIA.8log.pl | Strona: 1.html

Temat: Trasa tramwajowa na Tarchomin
I kto prowadził by takie opracowania, jak np. Strategia Rozwoju Transportu? ZTM?! Boże pomiłuj! Jedno drugiego warte. ZTM ma przyjamniej uzasadnienie istnienia, ale BDiK to wrzód na budżecie miasta.
Źródło: wawkom.waw.pl/forum/viewtopic.php?t=4925



Temat: : Co z Turem od nowego rozkładu jazdy?
...przestawić tut. Pomorski Zakład Przewozów Regionalnych. 3. Samorząd na dzień obecny rozpoczął procedurę zamówienia w trybie z wolnej ręki. Zadanie wykonywania dotowanych przewozów zamierza powierzyć konsorcjum złożonemu z PKP Szybka Kolej Miejska oraz PKP Przewozy Regionalne na okres od dnia 1 stycznia 2007 do dnia 12 grudnia 2009 roku. Obecnie projekt utworzenia tzw. Kolei Pomorskich nie jest rozważany z uwagi na nowoopracowywaną Strategią Rozwoju Transportu dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2020. 4. Na dzień obecny nie jest rozważane uruchomienie pociągu „TUR” w relacji Szczecinek – Chojnice – Gdynia, Gdynia – Chojnice – Szczecinek w związku z brakiem w/w pojazdów VT624. 5. Samorząd województwa jest za wprowadzeniem cyklicznego rozkładu jazdy pociągów. Z uwagi na konieczność skomunikowania...
Źródło: infokolej.pl/viewtopic.php?t=1245


Temat: Link do artykułu
To wszystko napawa optymizmem, ale czy decydenci w Warszawie mogliby również dostrzec intensywny rozwój żeglugi promowej.Co z tego, że w Świnoujściu zbuduje się nowe stanowiska dla promów, w tym w porcie zewnętrznym dla tych największych (Piast i Patria), skoro coraz dotkliwszym problemem staje się dojazd do Świnoujścia. W planach rządu jest droga czteropasmowa tylko do węzła Parłówko, a dalej do portu tak jak dzisiaj ( strategia rozwoju transportu do 2025r.)Już teraz latem na drodze panuje horror. setki tirów i tysiące samochodów osobowych w drodze nad morze lub w stronę przeciwną. Mimo apelu do poprzednich władz państwa nic się nie zmieniło. Aż strach pomyśleć co to się będzie działo za dwa lata, gdy np w letni wieczór z promu Piast wyjedzie jeden za drugim 200 tirów i ruszą one"trójką" na południe.
Źródło: shiplovers.pl/viewtopic.php?t=4022


Temat: : Fundusz Własności Pracowniczej
...tworzenia Funduszu zakładano, że zgromadzi on około 1,3 mld zł. Dlaczego przyjęte prognozy tak bardzo rozmijają się z dzisiejszymi wynikami? Jest to efekt tego, że sprzedaż majątku PKP idzie bardzo opornie. - Wartość FWP znacznie wzrośnie po sprzedaży PKP Intercity i PKP Cargo - powiedział Wrzosek. Według Adrianny Chibowskiej, rzecznik Intercity, prywatyzacja tej spółki przewidywana jest na połowę 2009 roku. Natomiast, zgodnie ze strategią rozwoju transportu kolejowego, PKP Cargo ma zdążyć ze sprzedażą swojego majątku do 2010 roku. źródło: Parkiet
Źródło: infokolej.pl/viewtopic.php?t=3036


Temat: Co dalej ze 125 i 521?
Wiem- ale mozliwe że jakby prawdziwi spece za takie przekomponowanie się wzieli to może by wymyślili jakaś sensowną rekompesate za utracone 521. Aha- gwoli wyjasnienia. Pisząc ,,fachowcy'' nie mam na mysli nikogo z ZTM Stworzona przez fachowców niezależnych od ZTM Strategia Rozwoju Transportu na lata 2007-2013 zakłada wycofanie wszystkich linii autobusowych dublujących komunikację szynową. I mówi to wprost. Serio uważasz, że wszyscy wokół Ciebie zgłupieli i tylko Ty masz rację? Takie coś nazywa się schizofrenią. Jeszcze próbujesz wmówić, że takie "alternatywy" są dobre dla układu komunikacyjnego. Obnażasz swoja niewiedzę i ignorancję. Nikt nie potraktuje Cie poważnie, a na...
Źródło: wawkom.waw.pl/forum/viewtopic.php?t=3715


Temat: Wirtualny most - dyskusje
Tytuł: POLSKA - DZIENNIK BAŁTYCKI Data: 12.02.2009 Regionalna Strategia Rozwoju Transportu w województwie pomorskim Ambitne plany na teraz i na przyszłość Pomorskie ma już swą strategię rozwoju systemu transportowego. Przyjął ją jednogłośnie Sejmik niespełna miesiąc temu. (...) Kierunki działań zawarte są w "Regionalnej Strategii Rozwoju Transportu w województwie pomorskim na lata 2007-2020". (...) Podstawowymi elementami układu drogowego województwa są i będą...
Źródło: e-kwidzyn.pl/forum/viewtopic.php?t=21


Temat: Korki i zatory
Chyba bardziej pasowałoby do IT-> Strategia rozwoju transportu
Źródło: wawkom.waw.pl/forum/viewtopic.php?t=82


Temat: : Wadowice - czy można uratować tę stację?
Jaka przyszłość kolei w Wadowicach? W Małopolsce trwają prace nad „ Strategią rozwoju transportu województwa małopolskiego na lata 2010–2030”. W trakcie opracowywania dokumentu, który już jesienią ma trafić pod obrady radnych Sejmiku Województwa Małopolskiego, interesujący wniosek dot. kolei regionalnej złożyły władze Wadowic. Jak powiedział „Rynkowi Kolejowemu” Tadeusz Krupnik z Wydziału Gospodarki Komunalnej UM Wadowice, w ramach konsultacji...
Źródło: infokolej.pl/viewtopic.php?t=5748


Temat: Nowa polska strategia
...PKP postawiono trzy zadania : -wzrost efektywności gospodarowania -systematyczny wzrost jakości obsługi użytkowników kolei -efektywne wykorzystanie zasobów ludzkich i optymalizacja zatrudnienia. Należy pamiętać że równolegle w resortach opracowuje się kolejne dokumenty strategiczne dla rynku kolejowego : -Master Plan dla transportu kolejowego w Polsce do roku 2030 -Polityka transportowa Państwa na lata 2006-2025 - Strategia rozwoju transportu na lata 2007-2013 -Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013. Wszystkie te dokumenty planistyczne stanowią zaś istotne rozwinięcie dokumentu wiodącego tj. Strategii rozwoju kraju 2007-2015 zawierającej główne kierunki rozwoju Polski, koordynację polityki spójności z innymi politykami współfinansowanymi z funduszu unijnych, zasady i przestrzenie wsparcia środkami...
Źródło: piechocinskitransport.fora.pl/a/a,6.html


Temat: Wydatki na pasażerski transport kolejowy
...należne miejsce. Najlepszym przykładem potwierdzającym znaczenie kolei dla wojewódzkich samorządowców są pozycje w wydatkach na kolej w uchwalonym niedawno budżecie. Województwo mazowieckie przeznaczy na transport kolejowy w roku 2007 ponad 290 mln w tym wydatki bieżące wyniosą 140,7 mln zł. (dotacja dla KM 136,7 mln, a dla WKD 3,5 mln zł). Wydatki majątkowo-inwestycyjne to 150 mln zł. W tym roku zostanie przygotowana wieloletnia strategia rozwoju transportu w regionie. Pojawią się też wreście nowe pojazdy tak bardzo oczekiwane przez pasażerów, zabezpieczono też w wieloletnich planach inwestycyjnych środki na gruntowną modernizację posiadanego taboru. Jako priorytet inwestycyjny uznano złożenie wniosku na zakupy taboru z rządowego programu Infrastruktura i Środowisko ze środków unijnych. Województwo także prowadzi rozmowy z PLK na temat wieloletniego...
Źródło: piechocinskitransport.fora.pl/a/a,90.html


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • jausten.xlx.pl