ZUAKASIUNIA.8log.pl | Strona: 1.html

Temat: Ciekawe1 - Rosja zaczyna tonąć
...Złoto też poszło w dół, prawda? Przy takich zawirowaniach na rynku i "pakietach" wycenianych w zużytych pampersach surowce są bezpieczną "walutą". Wyprzedaż akcji w firmach motoryzacyjnych (niechby i ze stratami) nie jest niczym dziwnym, zważywszy sytuację na rynku. Po du.sku dostają nie tylko firmy jankeskie, ale także "Toyota" - zjazd najgorszy w ciągu dwudziestu lat. Jeżeli ktoś jest zorientowany na szybkie mnożenie kasy, to nie będzie pakował gigantycznych środków w branżę, u której dopiero co wykryto rozedmę, astmę i puchlinę wodną. A zresztą co będę strzępił klawiaturę: http://www.nytimes.com/20...02sales.html?hp Mnóstwo baaardzo pouczających faktów. Końcowy fragmencik: “We don’t anticipate seeing recovery in the industry until we can get some recovery in housing,” said Rebecca...
Źródło: ivrp.pl/viewtopic.php?t=4955



Temat: Dynamiczna globalna iluminacja w CryENGINE 3
...nie interesowałeś się jego działaniem - w raytracingu też bardzo dużo mnożysz przez macierz (odchodzi mnożenie przez macierz projekcji, ale pozostaje przemnożenie promienia przez macierz widoku, a jeśli jakiś obiekt jest przesunięty/obrócony/przeskalowany to mnożysz wszystkie jego punkty przez macierz transformacji (jest to bardzo szybkie, bo nie musisz liczyć przekształceń dla każdego z tych punktów, a jedynie raz i później tylko szybkie mnożenie przez macierz... no szybkie jak się ma "normalną" ilość pkt ;p), jak dodatkowo chcesz animacje kości to mnożysz każdy wierzchołek przez N kości (trzymane najczęściej jako kwaterniony (ładniejsza interpolacja jest niż przy trzymaniu kątów eulera (nie zachodzi problem gimbal-lock)), z których robi się macierz i mnoży) - N to liczba kości dla których wierzchołek ma wagę większą niż 0)....
Źródło: max3d.pl/forum/showthread.php?t=69927


Temat: Szybkie mnożenie dużych liczb
Szybkie mnożenie dużych liczb   Jakie są najbardziej efektywne algorytmy szybkiego mnożenia dużych liczb? Szybka transformata fouriera jakoś mi nie podchodzi z powodu braków matematycznych... Najszybszy zrozumiały dla mnie algorytm to karatsuba, ale może istnieje coś szybszego i przy okazji trochę łatwiejszego w zrozumieniu niż FFT?
Źródło: forum.hotscripts.pl/showthread.php?t=29930


Temat: Matematyk
to jest szybkie mnozenie w pamieci http://gry.isko.net.pl/galery/style_...DIR#>/wink.gif i ten filmik nie byl jeszcze wklejany przezemnie;P
Źródło: gry.isko.net.pl/forum/showthread.php?t=1521


Temat: Gustaff :)
  Wiesz Eire czy Uk sa pewnie specyficznymi krajami w tej kwestii. W Dublinie jest ponoć 760 pubów, na moje oko w połowie jest co weekend muzyka na zywo do kielicha, kolejna połowa, ma jakąś - chocby małą - salę do grania.W nich prawie przez cały tydzień są koncerty. Szybkie mnozenie: 1333 koncerty w tyg, a najcześciej graja 2, 3 zespoły, czyli 4000 grup. Średnio 16 000 ludzi. Ilośc przechodzi w jakość. Tyle. Bylem na wielu lokalnych koncertach i wszyscy grali własna muzykę. W moim wątku w galerii jest zdjęcie skrzypka. pochodzi ono z polskiego festiwalu, ktory odbył się w weekend. Ów człowiek, z wyższym wykształceniem muzycznym, grał do podkładu z magnetofonu (OK), popularne melodie (mniej OK), co...
Źródło: klubkm.pl/forum/showthread.php?t=2573


Temat: Bcaa/glutamina
Zobacz ile tego bcaa i glutaminy tam jest :) Lącznie kilkanaście gramów w w 100g. A jeden kaps ma 820 MG(nie gramów ). Szybkie mnożenie i 320x0,8=256 .Czyli szczodrze licząc masz 50 g Bcaa +G :D Cenowo polecam glutaminę z Primaforce 1000g(za 140 zł kupisz w promo), MVP glutamina 610g(109zł) Bcaa Olimpu, San,Mvp,Nutrabolics.
Źródło: e-gym.pl/showthread.php?t=15337


Temat: Guitar Hero III vs Guitar Legend
...należy odblokować przechodząc kampanię na poszczególnych poziomach trudności. Następnie widzimy ekran z piosenkami. Tak jak w wersji na blaszaki, mamy etapy, które musimy po kolei przechodzić. Etapów tych jest pięć, a w każdym z nich mieści się po pięć piosenek, z czego by odblokować ostatnio, trzeba r16;przejśćr17; wszystkie z danego etapu. Nieźle pomyślane. Nie lubię wymieniania... ...Ale ty, razem muszę to zrobić. Szybkie mnożenie daje nam 15 piosenek. Może w porównaniu z pecetową wersją liczba wypada blado, ale warto zauważyć drobną różnicę r11; że wersja na PC zajmuje 4 gb, a na telefony 422kb! Piosenki są oczywiście w formacie midi, ale bez najmniejszego problemu można je rozpoznać. Piosenek mamy więc, jak na komórki, sporo. Dobre wrażenie sprawia też to, że większość ich jest znana! rBlack Magic Womanr1;, rMiss Murderr1;, rWomanr1;,...
Źródło: mobilevice.pl/viewtopic.php?t=2156


Temat: de Blob
...infekcję? Otóż bohater posiadł zdolność zarażania... kolorami. Czyli mówiąc krótko: będziemy musieli zbierać kolorowe kulki i dotykać budynków omijając przy tym agentów INKTu. Gra Na początku mamy trening, który w tak oryginalnej grze jest bardzo potrzebny. Zapoznajemy się tam z zasadami. Po nim wiemy już wszystko co potrzebne do rozpoczęcia właściwej gry. Akcja Bloba jest podzielona na cztery etapy - w każdym po cztery poziomy. Szybkie mnożenie - 16 leveli do zaliczenia. Nie muszę chyba mówić, że wszystko to dzieje się na czas? Podczas kolorowania budynków, traw i ogólnie podczas szerzenia kolorowego rozpierdzielu, Blob napotka różne przeszkody. Czasem bywa tak, że spotkamy agenta INKTu, nie zdążymy go rozwalić piątką i on nas zaraża. Co wtedy? Jesteśmy czarni i dotykając budynków - stają się znowu białe. Jak temu zaradzić? Trzeba jak najszybciej...
Źródło: mobilevice.pl/viewtopic.php?t=2689


Temat: WIELKI ZBIÓR MOICH RECENZJI [Kamil10]
...jest procent, ile przeszliśmy gry. U dołu ekranu jest napisane, ile mamy r16;Punktów Karieryr17;. Wraz z ich wzrostem, odblokowują się nowe wyścigi, pojazdy i lokacje. Trzeba jeszcze wspomnieć o tym, że gdy nakierujemy na którąś z lokacji, można usłyszeć muzykę odpowiadającą danemu regionowi. Jeśli już wybierzemy jakąś lokację, ukazuje się nowe menu z czterema okienkami u góry. Oznaczają one wyścigi. W każdej lokacji są 4. Więc szybkie mnożenie: 7x4=28, czyli 28 podstawowych wyścigów. Jak wspominałem są jeszcze r16;Pucharyr17;, co dodaje jakieś 15 wyścigów. 28+15=43. Tyle wyścigów. Dużo? Lepiej mało i dobrze... Rodzaje wyścigów? Są 4 i wspomniany wcześniej Puchar. Mamy: Normal Race, czyli najzwyklejszy wyścig, Time Attack, czyli bitwa z czasem, Jump Contest (nowość), czyli Konkurs we skokach, Duel znany z Asphaltów i Puchar. To wszystkie tryby....
Źródło: mobilevice.pl/viewtopic.php?t=493


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • jausten.xlx.pl