ZUAKASIUNIA.8log.pl | Strona: 1.html

Temat: [Drakensang] Solucja - Ferdok II (Oceansoul)
...niewinny. O kradzież niesłusznie oskarża go kupiec Harpel, który ma swój stragan w Cytadeli Hrabiowskiej. Zgódź się zbadać tę sprawę. Zadanie: Prośba Saliny => Kupiec Wulgar Harpel Możesz opuść podziemia tą samą drogą i poprosić Muddlemosha, by przeniósł cię z powrotem na zewnątrz. W każdej chwili będziesz mógł wrócić do browaru. Jeśli jednak czujesz się na siłach, kontynuuj odszczurzanie i zejdź do Głęboko pod Ferdok [2.]. Szare liczby określają ilość przeciwników, którzy zaatakują cię w danym miejscu. Na tym poziomie spodziewaj się Szarych wilczych szczurów, silniejszych od swych zwyczajnych pobratymców. Pojawiasz się [1.], zaś w [2.] znajduje się zejście do drugiego poziomu podziemi. Na tym poziomie nie spodziewaj się szczurów, ktoś widocznie wykonał brudną robotę za ciebie. Pojawiasz się [1.], zaś w [3.] znajduje się zejście do trzeciego...
Źródło: forum.iml.pl/viewtopic.php?t=6553



Temat: Gra na podstawie Heroes III ( of might and magic )
krytyków nie ma rzuca się zwykłą K6, jeśli masz atak mniejszy bądź równy 6 to rzucasz 1 K6, jeśli masz atak mniejszy bądź równy 12 to rzucasz 2 K6, jeśli masz atak mniejszy bądź równy 18 to rzucasz 3 K6 itd. A przerzuty będą przy użyciu specjalnych czarów lub artefaktów. np karty losu: można przerzucić jeden nieudany atak. Myślałem też na kościami K10 ze startera WoW miniatures tam jest od 1 do 4 szare liczby ( nie trafione ), 5 do 9 białe liczby ( trafione ) i czaszka czyli krytyk.
Źródło: pitchcar.gry-planszowe.pl/forum/viewtopic.php?t=6578


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • jausten.xlx.pl